מדיניות האיכות – Green Sand
הארגון רואה בהשגת רמת איכות גבוהה למוצריה דרך עיקרית לרכישת אמונם ושביעות רצונם של לקוחותיה, החברה רואה בזה תנאי הכרחי .
ההנהלה מאמינה שבסיס זה הכרחי, כדי להבטיח אספקת מוצרים ושירותים העומדים בדרישות הלקוח.
פרוט עקרונות מדיניות האיכות אותם ההנהלה מטפחת, מגשימה ומקפידה עליהם:
- מימוש האיכות הרצויה תוך עמידה בזמנים, קיצור זמני תגובה ואספקה מוצרים ושירות ברמה איכותית גבוהה.
- פיתוח מדדי איכות במתן שירות והטמעת תרבות איכות והפקת לקחים .
- הגדרה ובקרה של תהליכי שירות ובדיקה שיבטיחו שימור והוספת לקוחות מרוצים.
- אבטחת איכות יעילה בכל הדרגים תמנע הוצאות מיותרות ותתרום לפעילותה היעילה של החברה.
- מעורבות, מחויבות ומנהיגות לאיכות של מנהלים .
- בקרה על ספקים וקבלני משנה.
- עמידה בחוקים, צווים ותקנות.
- כוח אדם, תוך הכשרתו באופן שוטף.
- אחזקה ויישום של דרישות מערכת ניהול איכות ISO:9001:2015
- שיפור מתמיד של אפקטיביות מערכת האיכות .
הארגון יפעל בכל המרץ לעמידה בדרישות ובציפיות הלקוח, תוך כדי שיפור מתמיד בכל תחומי פעילותו.